وب کار

طراحی سایت و سئو

وب کار

طراحی سایت و سئو

علاقه مند به طراحی سایت و سئو
انتشار مقالات و بیان نکات روز در حوزه وب

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

سئو خارجی چیست و چرا مهم است؟

يكشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ب.ظ

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی اصطلاحی است برای مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی که شما خارج از وب‌سایت خود انجام می‌دهید تا لینک‌هایی ایجاد شود که به آن وب‌سایت اشاره می‌کند. این لینک‌هایی که به وب‌سایت شما اشاره می‌کنند ، به عنوان بک‌لینک شناخته می‌شوند(لینک‌هایی که به سایت شما ارجاع می‌دهند). دستور کار اصلی سئوی خارجی ایجاد بک‌لینک‌های با کیفیت ، مرتبط و قابل اعتماد است.

 

سئوی خارجی شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است که به فعالیت‌های لینک‌سازی نیز معروف است ، از جمله آشنایی با وبلاگ نویسان ، ارسال مطالب در انجمن و پرسش و پاسخ ، بهبود لینک‌های شکسته ، نظرات وبلاگ ، بازاریابی تأثیرگذار ، ارسال اسناد و تصویر ، ارسال لینک ویکی پدیا و غیره. این یکی از موارد مرتبط با مقاله طراحی سایت مشهد است.

 

چرا سئوی خارجی مهم است؟

گوگل قبل از رتبه‌بندی یک صفحه خاص از وب‌سایت، عوامل متعددی را در نظر می‌گیرد و سئو خارجی یکی از آنهاست. رتبه‌بندی فقط از طریق محتوا دشوار است. اینجاست که خارجی یا لینک سازی شما نقش مهمی ایفا می‌کند. این به نوعی به گوگل می‌گوید که دیگران در مورد سایت شما چگونه فکر می‌کنند ، و به همین دلیل داشتن بک‌لینک از وب‌سایت‌های با کیفیت و مرتبط مهم می‌شود.

 

سئو خارجی شامل ایجاد لینک‌ها از منابع متعدد است. این لینک‌ها دو نوع هستند:

  • لینک‌های فالو

لینک فالو یک نوع لینک پیش فرض است که به ربات‌ها یا عنکبوت‌های گوگل اجازه می‌دهد تا لینک یا ارزش لینک را به لینک یا صفحه وب لینک داده شده منتقل کنند. برای مثال: اگر فرض کنیم  مجله مشهور مد X  مقاله‌ای به وب‌سایت خود اضافه می‌کند و لینکی را برای بیزنس مرتبط Y قرار می‌دهد.
به این معنی است که X مقداری از ارزش خود را به Y می‌دهد. این مقدار به Y کمک می‌کند تا رتبه‌بندی بهتری داشته باشد و رتبه بهتری در SERP کسب کند. بهترین راه برای استفاده از لینک do-follow این است که یک کلمه کلیدی مربوطه را به عنوان متن لینک اضافه کنید.
گوگل تعداد لینک‌هایی را که به وب‌سایت خود می‌دهید و از تعداد دامنه‌های جداگانه‌ای که از آنها دریافت می‌کنید مشاهده می‌کند. هر چه تعداد لینک‌های داده شده از دامنه‌های متعدد و مرتبط بیشتر باشد ، ارزش بیشتری در حال سرازیر شدن است.

لینک do-follow به این شکل است:

<a href=”https://www.SadeghSaadat.com>صادق سعادت | مشاور کسب و کار اینترنتی</a>

 

  • لینک‌های نوفالو

نوع لینک نوفالو به این معنی است که ربات‌ها یا عنکبوت‌های گوگل از چنین لینک‌هایی پیروی نمی‌کنند. آنها هیچ اعتبار یا ارزش را به صفحه‌ای که به آن لینک داده شده منتقل نمی‌کنند. از آنجا که هیچ اعتباری منتقل نمی‌شود ، لینک‌های بدون دنبال هیچ تاثیری بر رتبه‌بندی‌ها نخواهند داشت. لینک‌های نوفالو در جهت جلوگیری از اسپم وب معرفی شد.

لینک‌های نوفالو به این شکل است:

<a href=”https://www.SadeghSaadat.com” rel=”nofollow”>صادق سعادت | مشاور کسب و کار اینترنتی</a>

 

چرا برای وب‌سایت خود به سئو خارجی نیاز دارید؟

سئوی خارجی به شناسایی و اعتبار دامنه وب‌سایت کمک می‌کند. بدون آن ، سایت شما به طور مداوم در زیر وب‌سایت‌های دیگر قرار می‌گیرد که دارای پیشتازی قابل توجهی هستند. در حالی که فقط لینک‌ها سیگنال‌های خارجی نیستند که الگوریتم گوگل برای رتبه‌بندی یک سایت اعمال می‌کند ، اما شاید مهمترین آن باشد.

با این حال ، بسیاری از تکنیک‌ها یا تاکتیک‌های سئو خارجی وجود دارد که باید آنها را تمرین کنید. این امر به موفقیت در بازاریابی محتوای سئو خارجی کمک می‌کند و به برندینگ بهبود می‌بخشد. به بیان ساده ، برندها برای رتبه‌بندی در شرایط جستجوی رقابتی بدون سئو خارجی دچار مشکل می‌شوند.

 

هنگام انجام سئو خارجی ، چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟
برخی از عوامل سئو خارجی را باید در نظر بگیرید:

  • اعتبار دامنه
  • مرتبط بودن
  • ترافیک سایت
  • نوع لینک
     

اعتبار دامنه
اعتبار دامنه یک میزان یا معیار اندازه‌گیری است که توسط Moz ایجاد شده است تا نمای کلی از عملکرد یک سایت را ارائه دهد. هنگام انجام فعالیت‌های سئو خارجی توجه به قدرت دامنه مهم است. قدرت دامنه یا به اختصار DA نشان دهنده کیفیت وب‌سایت است. اگر از یک وب‌سایت با DA بالاتر به یک وب‌سایت با DA پایین‌تر لینکی داده شود ، به وب‌سایت DA پایین کمک می‌کند رتبه و جایگاه بهتری در SERP‌ها داشته باشد.

 

مرتبط بودن
دریافت لینک‌ها از سایت‌های بالاتر DA مهم است. با این حال ، مهم‌تر این است که این سایت‌ها با سایتی که می‌خواهید به آن لینک دهید مرتبط باشند. برای مثال اگر لینکی از یک برند مد با DA بالا به وب‌سایت خود دریافت کنید که همه در مورد نمایندگی‌های خودرو است ، منطقی نخواهد بود و بک‌لینک‌های بی ربط بیش از حد می‌تواند الگوریتم‌هایی را برای جریمه هوشیار کند.

 

ترافیک سایت
هنگام انجام فعالیت‌های خارجی مانند ارسال انجمن ، وبلاگ نویسی و غیره ، مهم است که بدانید این سایتها یا افراد چقدر می‌توانند به سمت شما سوق پیدا کنند. برای مثال اگر مایل به انجام فعالیت‌های وبلاگ نویسی یا ارائه انجمن هستید ، ترافیک آن سایت را با یک افزونه کروم مانند SEO Meta in Click بررسی کنید. وقتی تأیید کرد که میزان ترافیک سایت به اندازه کافی قابل توجه است ، می‌توانید فعالیت‌ها را ادامه دهید.

 

نوع لینک
دو نوع لینک وجود دارد که ما هنگام انجام لینکسازی یا فعالیت‌های خارجی ایجاد می‌کنیم. آنها لینک‌های فالو و نوفالو هستند که در بالا توضیح داده شد.

 

اهمیت به دست آوردن لینک‌های مرتبط و نحوه دستیابی به آنها

هر زمان که پرسیده می‌شود “سئو خارجی چیست” ، بک‌لینک یکی از اولین پاسخ‌ها است. بک‌لینک‌ها نقش مهمی در بالا بردن رتبه سئو وب‌سایت‌ها و بالا رفتن جایگاه و فراتر از آن داشته اند.

روزانه بیش از ۱۰۰ میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شود که دارای محصولات یا خدماتی مانند درخواست‌های جستجوی آنها است. اکثر کلیک‌های این جستجوها توسط بیش از ۲۰۰ فاکتور رتبه‌بندی که توسط گوگل تعیین شده است انجام می‌شود و بک‌لینک‌ها یکی از آنها است.

لینک‌های طبیعی به وب‌سایت شما که در هر وب‌سایتی با قدرت دامنه کافی وجود دارد به عنوان رای اعتماد این وب‌سایت‌ها برای شما در نظر گوگل عمل می‌کند. این به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا به محتوای وب‌سایت شما بیشتر اعتماد کنند.

سئوی خارجی برای اطمینان از قوی بودن و قابل مشاهده بودن بک‌لینک‌های شما برای موتورهای جستجو کار می‌کند. اما چگونه می‌توان از وب‌سایت‌های معتبر بک‌لینک‌های مرتبط و کاربر پسند دریافت کرد؟

 

در اینجا برخی از موثرترین روش‌ها آمده است:

بهبود لینک‌های شکسته

هنگامی که افراد به طور ارگانیک و از طریق نتایج جستجو از صفحه شما بازدید می‌کنند ، انتظار دارند محتوایی را که جستجو کرده اند به جای خطای ۴۰۴ مشاهده کنند. ایجاد لینک شکسته یکی از کارآمدترین تکنیک‌های سئو خارجی است تا اطمینان حاصل شود که وب‌سایت شما برای افراد قابل دسترسی است.

تجزیه و تحلیل بک‌لینک را انجام دهید و با صاحبان وب‌سایت تماس بگیرید تا در مورد لینک‌های خراب به آنها اطلاع دهید. این ممکن است به شما در تأمین امنیت لینک‌های معتبر در وب‌سایتی که یاری رسانده‌اید کمک کند.

 

ایجاد اینفوگرافیک جذاب

اینفوگرافیک می‌تواند به شما در ایجاد بیشتر از ۳۷% بک‌لینک یک وبلاگ کمک کند. شما قطعاً باید این تاکتیک ایجاد لینک را برای دستیابی به بک‌لینک بیشتر امتحان کنید.

 

انواع مختلف فعالیت‌های خارجی چیست؟

اکنون که با اصول اولیه سئو خارجی آشنا شده‌اید ، فعالیت‌های مختلفی را که باید انجام دهید تا شانس خود را برای رتبه‌بندی خوب در SERP‌های گوگل افزایش دهید ، توضیح می‌دهیم. در اینجا لیستی از فعالیت‌های مهم سئو خارجی و نحوه انجام آنها آمده است:

لینک شکسته

کاربران دوست ندارند هنگام بازدید از سایت شما به صفحات دیگر هدایت شوند و یا با صفحه ۴۰۴ مواجه شوند. و همین امر در مورد سایر صاحبان سایت‌ها نیز صادق است. لینک شکسته در مورد یافتن چنین لینک‌های خراب و خروجی در سایر سایت‌ها در حوزه شما است ، آنها را از آن مطلع کرده و لینک صفحه خود را به عنوان جایگزین شایسته به آنها ارائه می‌دهید.

اما چرا لینک‌های شکسته در وهله اول رخ می‌دهند؟ لینک‌های شکسته زمانی ایجاد می‌شوند که سرویس میزبانی وب‌سایت منقضی می‌شود ، دارایی‌های آن در حین مهاجرت اشتباه مورد استفاده قرار می‌گیرد یا لینکی غلط املایی دارد. به راحتی می‌توانید لینک‌های شکسته را با یک ابزار ساده تجزیه و تحلیل لینک در سایتی که می‌خواهید با آن لینک داشته باشید ، تشخیص دهید.

وبلاگ نویسی

این روزها وبلاگ نویسان دارای نفوذ زیادی هستند زیرا از طرفداران زیادی استفاده می‌کنند یا خوانندگان زیادی دارند. با انجام برخی تحقیقات آنلاین یا استفاده از خدمات سئو حرفه‌ای خارجی ، می‌توانید در کنار وبلاگ نویسان تأثیرگذار کار کنید تا به دنبال کنندگان آنها برسید.

پست‌های حمایت شده ، هدایای آنلاین یا تبلیغات ، سفیران فرهنگی ، پادکست‌ها ، بررسی محصولات ، رویدادهای وبلاگ نویس و غیره همه در این دسته قرار می‌گیرند. به خاطر داشته باشید که وبلاگ نویسان مورد علاقه شما باید برای کسب و کار شما مناسب باشند و تا حدی متخصص صنعت یا حوزه شما باشند تا در تلاش‌های سئو خارجی خود به شما کمک کنند.

ارسال انجمن‌ها

فعال بودن در انجمن‌های مختلف بحث آنلاین ، راهی عالی برای جلب توجه مردم به برند تجاری شما است. کمک به افراد برای یافتن راه حل برای مشکلات مختلف و لینک شکسته به سایت شما در هر زمان مناسب (بدون زیاده روی در آن) یا گذاشتن نظرات در مورد پست‌های دیگران با متن لینک بهینه در امضای شما مهم است. قبل از مشارکت در فعالیت‌های فوق ، اطمینان حاصل کنید که پروفایل‌های کامل و جالبی در چنین سایت‌هایی ایجاد کنید.

پرسش و پاسخ

این افزونه ارسال مطالب در انجمن‌ها است زیرا پلتفرم‌های مختلف آنلاین در حال حاضر از پرسش و پاسخ ساده یا قالب پرسش و پاسخ برای جذب کاربران استفاده می‌کنند. فعال بودن در Quora ، Yahoo Answers و غیره راهی عالی برای تقویت حضور آنلاین شما و هدایت کاربران به سایت شما است.
هر چه اطلاعات مفیدتر و واقعی‌تری ارائه دهید ، شهرت شما به عنوان یک شرکت کننده مفید بهتر می‌شود. این فقط منجر به ورود کاربران بیشتری به سایت شما و تبدیل به مشتریان/خریداران می‌شود. فقط مطمئن شوید که انجمن‌های مربوط به حوزه خود را دنبال کرده یا موضوعات پرسش و پاسخ را پیدا کرده اید که از نظر موضوعی یا موضعی برای شما مفید هستند.

اشتراک‌گذاری اجتماعی

اشتراک‌گذاری اجتماعی شامل جستجو ، ذخیره و به اشتراک گذاری سایت‌ها یا صفحاتی است که با استفاده از سایت‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی برای شما جالب است. Digg ، StumbleUpon ، Reddit و سایر سایت‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی امروزه بسیار محبوب هستند.

باز هم ، مهم است که سایت‌هایی را پیدا کنید که مربوط به حوزه شما باشد و محتوای خود را در آنجا تبلیغ کنید. برچسب‌گذاری در چنین سایت‌هایی می‌تواند منجر به ویژگی در SERP گوگل شود. افرادی که از طریق چنین سایت‌های اشتراک گذاری اجتماعی به سایت شما راه پیدا می‌کنند ، این کار را به این دلیل انجام می‌دهند که شما را در آنجا تحت موضوعات مورد علاقه خود پیدا کرده‌اند. همچنین می‌توانید دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی را در سایت خود اضافه کنید تا این فرآیند سئو خارجی ساده تر شود.

ارسال تصاویر

ارسال تصاویر یکی دیگر از تکنیک‌های مهم سئو خارجی است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. محتوای بصری پرمصرف ترین و محبوب ترین نوع است. ارسال تصویر مربوط به ارسال تصاویری است که در سایت خود استفاده می‌کنید (از جمله اینفوگرافیک) بوسیله‌ی ارسال‌های متنوع تصویر یا به اشتراک گذاری در دایرکتوری‌ها/سایت‌ها. انتخاب بهترین فرمت فایل تصویر ، اندازه ، توضیحات ، متن alt و … نیز در این دسته قرار می‌گیرد. Photobucket ، Flickr ، imgur و … نمونه‌هایی از این گونه سایت‌ها هستند.

ارسال فایل‌ها

برخی از سایت‌ها مانند Scribd ، SlideShare و غیره اسناد آموزنده را در قالب‌های خاص (مانند PDF یا docx)می‌پذیرند تا به کاربرانی که به دنبال مقاله در موضوعات خاص هستند کمک کنند. ارسال مطالب جالب در موضوعات مرتبط و محبوب در حوزه شما در قالب اسناد ساده و با فرمت خوب ، راهی عالی برای جذب کاربران است. علامت گذاری محتوای خود ، از جمله چند کلمه کلیدی در آن ، ارسال محتوای خود به چندین سایت و غیره از دیگر اقدامات خوب سئو خارجی است که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

تبلیغات اینفلوئنسر

اینفلوئنسر همانطور که از نامش پیداست ، هرکسی است که بتواند بر رفتار کاربر یا تصمیمات خرید تأثیر بگذارد. آنها ممکن است در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام ، وبلاگ‌های خود ، نشریات آنلاین و غیره طرفداران زیادی داشته باشند.

افراد مشهور ، متخصصان صنعت یا رهبران اندیشه ، وبلاگ نویسان و خالقان محتوای دیجیتال ، تأثیرگذاران خرد (افراد معمولی که طرفداران زیادی پیدا کرده اند) به دنبال دانش خود در مورد موضوعی خاص ، و دیگران را بسته به رابطه خود با طرفداران خود می‌توان تأثیرگذار نامید. قرار دادن محصول در محتوایی که آنها ایجاد می‌کنند ، توصیه ، بررسی یا پست‌های نمایشی و غیره می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر نحوه درک برند شما یا محصولات و خدمات شما داشته باشد.

شبکه اجتماعی

داشتن یک پروفایل رسانه‌های اجتماعی خوب در کانال‌های مختلف برای هر مشاغل آینده ضروری است. تعامل هرچه بیشتر با مشتریان خود ، آگاهی آنها از فروش‌های آینده ، راه اندازی‌های جدید و غیره ، پاسخگویی به سوالات یا نارضایتی‌های آنها ، درخواست بازخورد آنها ، به اشتراک گذاری محتوای ویروسی اما مرتبط ایجاد شده توسط شما همه اقدامات مهم بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هستند.

اگر چه لینک‌های رسانه‌های اجتماعی معمولاً دارای تنوع نوفالو هستند ، اما هنوز هم مهم هستند و می‌توانند تلاش‌های سئو شما را در خارجی به خوبی انجام دهند. اطمینان حاصل کنید که دکمه‌های اشتراک رسانه‌های اجتماعی را نیز در سایت/وبلاگ خود قرار دهید.

خبرنامه‌ها

خبرنامه‌ها شاید ساده ترین و در عین حال نادیده گرفته شده ترین تاکتیک سئو خارجی باشند. آگاه نگه داشتن دانش کاربر/مشتری در مورد آخرین محصول ، خدمات ، رویدادها و فروش و غیره می‌تواند بی‌هیچ نتیجه‌ای نداشته باشد.

در حالی که می‌توانید مطالبی را که اخیراً در سایت خود منتشر کرده اید در آنها قرار دهید ، کوتاه نگه داشتن خبرنامه‌ها اما آموزنده بهترین کار است. همچنین می‌توانید محتوا را به طور خاص برای روزنامه‌ها تألیف کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها جذاب و قانع کننده هستند و در زمانی ارسال می‌شوند که به احتمال زیاد خوانندگان آنها را باز می‌کنند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از رایج ترین انواع تکنیک‌های سئو خارجی است و می‌تواند به وب‌سایت شما در رسیدن به اهداف زیادی کمک کند. تعیین اهداف کمپین‌های بازاریابی محتوایی شما بر نوع تولید محتوا تأثیر می‌گذارد و به شما در ایجاد یک استراتژی محتوای موثر کمک می‌کند.

بازاریابی محتوا نقش مهمی‌در کمک به وب‌سایت‌ها برای دستیابی به اهداف سئو خارجی ایفا می‌کند. ایجاد محتوای هدفمند ، ایجاد بک‌لینک‌های ارگانیک و سالم ، و ایجاد سر و صدا برای وب‌سایت در یک استراتژی بازاریابی محتوا به طور شایسته ایجاد شده است.

سئو محلی

سئوی محلی نقش کلیدی در کمک به رتبه‌بندی وب‌سایت شما برای عبارات جستجوی محلی دارد. نقل قول محلی ذکر نام تجاری شما به صورت آنلاین است. این ذکر می‌تواند در یک وبلاگ ، یک وب‌سایت مخصوص صنعت ، یک فهرست تجاری ، یک نشریه روابط عمومی یا هر وب‌سایت مرتبط محلی دیگر باشد.

نقل قول‌های محلی نیز بخشی از شیوه‌های سئو خارجی هستند و یک عامل رتبه‌بندی در سئو محلی وب‌سایت‌ها هستند. Google My Business یک افزونه سئو محلی است ، جایی که لیست مشاغل شما برای عبارات جستجوی محلی مربوطه در گوگل نشان داده می‌شود.

پادکست‌ها

هرگونه محتوای صوتی مانند پادکست تا همین اواخر توسط گوگل به عنوان یک ویژگی سئو محسوب نمی‌شد. آگاهی از راه خود برای ایجاد پادکست برای سئو مناسب می‌تواند در استراتژی سئو خارجی شما کمک شایانی کند.

به عنوان مثال ، NLP‌های گوگل اکنون قادر به تشخیص کلمات کلیدی کلامی هستند. این همچنین می‌تواند به شما در تبلیغات ارگانیک در پادکست خود کمک کند تا دید بیشتری در موتور جستجو داشته باشید. علاوه بر این ، داشتن یک صدای قوی و قابل تشخیص در پادکست شما همچنین می‌تواند به تشخیص صحیح این کلمات کلیدی برای گوگل کمک کند.

یک ترفند دیگر در اینجا این است که پادکست‌های خود را به درستی رونویسی کنید. رونویسی‌ها نقش مهمی را ایفا خواهند کرد زیرا در درجه اول برای مطابقت پادکست با جستجوها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

انواع لینک‌ها برای سئو خارجی

لینک‌های طبیعی

لینک‌های طبیعی زمانی است که سایر وبلاگ نویسان ، مدیران وب یا صاحبان سایت لینک‌ها را به محتوای صفحه وب شما هدایت می‌کنند ، زیرا معتقدند که برای خوانندگان آنها مفید خواهد بود و ارزش قابل توجهی به سایت یا صفحه آنها می‌افزاید. سایر صاحبان وب‌سایتها که محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند ، تنها زمانی اتفاق می‌افتد که محتوای شما درجه یک و با کیفیت بالا در حوزه مربوطه باشد.

لینک‌های ساخته شده

لینک‌های ساخته شده لینک‌های دستی هستند که با تلاش قابل توجه جمع آوری می‌شوند. این بدان معناست که شخص باید وقت و انرژی خود را صرف تماس با سایر صاحبان سایت ، وبمسترها و وبلاگ نویسان کند تا محتوای شما را از طریق لینک‌ها یا وبلاگ نویسی مهمان‌ها نشان دهد. برای به دست آوردن لینک‌های ساخته شده ، باید دسترسی و شناخت قابل توجهی در بازار داشته باشید.

لینک‌های ایجاد شده

لینک‌های ایجاد شده ، همانطور که از نامش پیداست ، توسط صاحب سایت ایجاد می‌شود تا موتورهای جستجو فکر کنند لینک‌های آنها مرتبط و مهم هستند. چندین نوع لینک ایجاد شده وجود دارد ، مانند بک‌لینک‌ها در انجمن یا نظرات وبلاگ. بک‌لینک‌های خوب و بدی وجود دارد که می‌تواند به رتبه‌بندی سئو شما کمک کند یا مانع آن شود.

 

مزایای سئوی خارجی
در اینجا برخی از مزایای قطعی سئو خارجی وجود دارد که هنگام تدوین استراتژی باید در نظر داشته باشید:

ارتقاء رتبه‌بندی

سئوی خارجی می‌تواند به برندها در افزایش رتبه SERP صفحه موتورهای جستجو کمک کند. هرچه رتبه شما بالاتر باشد ، بازدید سایت شما بهتر است ، نرخ کلیک شما بیشتر است.

افزایش رتبه صفحه

PageRank با رتبه‌بندی SERP متفاوت است. پیج رنک به نمره ای بین 0 تا 10 که توسط گوگل به وب‌سایت شما اعطا می‌شود بر اساس معیارهای مختلف از جمله تجربه کلی صفحه اشاره می‌کند. کیفیت و تعداد لینک‌های استفاده شده نقش بسزایی دارد.

درخشش

منحرف کردن ترافیک به سایت شما برای ورود و هجوم بازدیدکنندگان که می‌تواند به عنوان هدایت کننده‌ای برای تبدیل قیف به کار رود ، یکی از مزایای تکنیک‌های سئو خارجی است.

قابلیت اطمینان

عوامل بالای رتبه‌بندی گوگل در ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان و برندها نقش بسزایی دارد. این را می‌توان از طریق فعالیت‌های سئو خارجی به دست آورد.

 

چگونه می‌توانیم از جرایم لینک‌های غیر طبیعی جلوگیری کنیم

بک‌لینک‌ها می‌توانند به طور قابل توجهی بر عملکرد وب‌سایت شما تأثیر بگذارند. با این حال ، این یک شمشیر دو لبه است زیرا بک‌لینک‌های غیر طبیعی می‌تواند جریمه‌هایی را از طرف گوگل در پی داشته باشد.

بازیابی جریمه گوگل می‌تواند یک مانع بزرگ برای وب‌سایت‌ها باشد ، زیرا تصویر وب‌سایت را برای موتور جستجو مخدوش می‌کند. طی چند سال گذشته ، گوگل دید خود را از مشاهده لینک‌ها از وب‌سایت‌های روابط عمومی بالا به آنهایی که دارای تأثیر قوی هستند تغییر داده است. اکنون گوگل بهینه سازی کاربر ، محتوای ارزشمند و معتبر و قصد کاربر را ترجیح می‌دهد. هدف جستجو بر وب‌سایت‌های CTR بالا غلبه کرده است.

گوگل در زمینه سئو برای هیچ فرایند خاصی برای اجتناب از مجازات‌ها اطلاعاتی قائل نشده است. با این حال ، چند روش وجود دارد که می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند از این مجازات‌ها مراقبت کرده و از دردسر برخورد با آنها جلوگیری کند. بیایید نگاهی به این شیوه‌ها بیندازیم.

محتوای بهینه شده توسط کاربر

پیش قدم گذاشتن کاربران در هنگام ایجاد هر نوع محتوا تا حد زیادی در جلوگیری از جرایم گوگل موثر است. آن روزها گذشته که تکنیک‌هایی مانند پر کردن کلمات کلیدی بدون توجه به چشم می‌خورد. برای بهینه سازی محتوا به عنوان کاربر اول ، باید ارزش محتوا را اولویت بندی کنید تا ارزش فروش آن.

محتوای تبلیغاتی باید به حداقل برسد و محتوای مفید باید در اولویت قرار گیرد. تا آنجا که ممکن است داده‌های مفید را برای موضوع تحت پوشش در محتوای خود ادغام کنید. این کار شما را از جریمه شدن توسط گوگل به دلیل هرگونه تکنیکی که موتور جستجو غیر قانونی می‌داند محافظت می‌کند.

متن لینک

هنگامی‌که یک تجزیه و تحلیل کامل بک‌لینک انجام داده‌اید ، باید کار بر روی تنوع بخشیدن به عناوین لینک‌های خود را آغاز کنید. این بدان معناست که محتوای شما باید از عبارات مختلف برای کلمات کلیدی ، اصطلاحات متنوع و برند تجاری استفاده کند. این عمل تضمین می‌کند که گوگل لینک‌های شما را طبیعی می‌داند. استفاده از متون یکسان در چندین پست به موتور جستجو نشان می‌دهد که لینک‌های شما دستکاری یا غیر طبیعی هستند. این می‌تواند منجر به جرایم سنگین موتور جستجو شود.

لینک‌های با کیفیت پایین را از وب‌سایت خود حذف کنید

همیشه اطمینان حاصل کنید که لینک‌های وب‌سایت شما از وب‌سایت‌های معتبر حوزه هستند. یک تجزیه و تحلیل کامل بک‌لینک انجام دهید و مطمئن شوید که لینک‌های با کیفیت پایین حذف شده اند و لینک‌های نوفالو به صورت ارگانیک در پروفایل لینک ترکیب شده‌اند. این باعث می‌شود که بک‌لینک‌ها برای گوگل طبیعی به نظر برسند.

 

در نتیجه

سئوی خارجی در مقایسه با سئوی داخلی یا سئو فنی آسان به نظر می‌رسد ، اما عوامل زیادی وجود دارد که تحت کنترل شما نیستند. مواردی مانند انتظار برای تأیید حساب‌های شما در انجمن‌ها یا سایت‌های مختلف ، پست نشدن نظرات یا ارسال‌های شما به دلیل عدم رعایت الزامات سایت و غیره می‌تواند به این معنی باشد که شما باید از نو شروع کنید. بنا به تجربه در سئو سایت مشهد و با این حال ، اگر سئو به درستی انجام شود ، می‌تواند رتبه جستجوی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 

منبع انتشار مطلب وب سایت صادق سعادت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۹
بهزاد مرعشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی