وب کار

طراحی سایت و سئو

وب کار

طراحی سایت و سئو

علاقه مند به طراحی سایت و سئو
انتشار مقالات و بیان نکات روز در حوزه وب

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

آیا می‌ترسید یک آژانس یا مشاور سئو بهترین منافع شما را در ذهن نداشته باشد؟ مراقب این علائم هشدار دهنده باشید.

شش سال از هفده سال من در بازاریابی دیجیتال در یک آژانس سپری شد.

اینجا جایی است که استراتژی‌هایی را یاد گرفتم که امروز به عنوان یک سئوکار چه کسی هستم.

مهمتر از آن، اینجاست که من تکنیک‌ها و شیوه‌هایی را یاد گرفتم که مشتریانم را موفق می‌کند.

حیاتی ترین چیزی که یاد گرفتم؟ مشتری شما همیشه در اولویت است - و این فقط با شفافیت کامل می‌تواند اتفاق بیفتد.

مطمئناً همه ما اشتباه می‌کنیم. اما من همچنین به این نکته اشاره می‌کنم که در روش‌های سئو کلاه سیاه شرکت نکنم و فقط از تکنیک‌های قانونی سئو استفاده کنیم.

با وجود بسیاری از آژانس‌ها، فریب وعده‌های جعلی و تکنیک‌های سئوی بد که در مجموعه‌ای از بی‌صداقتی پیچیده شده‌اند، آسان است.

همچنین افراد کمتر صادقی در آنجا وجود دارند که با جعل کردن توانایی‌های سئو و بازاریابی خود به دنبال پول شما هستند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا آنها را شناسایی کرده و از آنها دوری کنید و در عین حال مطمئن شوید که با متخصصان SEO کار می‌کنید که تکنیک‌های محکمی‌را تمرین می‌کنند و واقعاً به اقدامات صادقانه اعتقاد دارند.

شش سال از هفده سال من در بازاریابی دیجیتال در یک آژانس سپری شد.

اینجا جایی است که استراتژی‌هایی را یاد گرفتم که امروز به عنوان یک سئوکار چه کسی هستم.

مهمتر از آن، اینجاست که من تکنیک‌ها و شیوه‌هایی را یاد گرفتم که مشتریانم را موفق می‌کند.

حیاتی ترین چیزی که یاد گرفتم؟ مشتری شما همیشه در اولویت است - و این فقط با شفافیت کامل می‌تواند اتفاق بیفتد.

مطمئناً همه ما اشتباه می‌کنیم. اما من همچنین به این نکته اشاره می‌کنم که در روش‌های سئو کلاه سیاه شرکت نکنم و فقط از تکنیک‌های قانونی سئو استفاده کنیم.

با وجود بسیاری از آژانس‌ها، فریب وعده‌های جعلی و تکنیک‌های سئوی بد که در مجموعه‌ای از بی‌صداقتی پیچیده شده‌اند، آسان است.

همچنین افراد کمتر صادقی در آنجا وجود دارند که با جعل کردن توانایی‌های سئو و بازاریابی خود به دنبال پول شما هستند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا آنها را شناسایی کرده و از آنها دوری کنید و در عین حال مطمئن شوید که با متخصصان SEO کار می‌کنید که تکنیک‌های محکمی‌را تمرین می‌کنند و واقعاً به اقدامات صادقانه اعتقاد دارند.

من بارها و بارها این اتفاق را دیده ام، به خصوص در مورد مشاغل کوچکتر.

درس اینجا این است: آغاز هر رابطه حرفه‌ای باید بر پایه اعتماد بنا شود، اما این یک خیابان دو طرفه است.

در حالی که شما این افراد را استخدام می‌کنید تا از منظر سئو "به همه چیز رسیدگی کنند"، پیشینه آنها را بررسی کنید و مراجع دریافت کنید. اگر نمی‌توانند هیچ مرجعی ارائه کنند، به جای دیگری نگاه کنید.

و مطمئن شوید که متوجه شده اید که آیا به شما اجازه دسترسی یا مالکیت را می‌دهید.

 

2. آنها رتبه بندی شماره 1/نتایج برتر را تضمین می‌کنند

هنوز هم ذهن من را درگیر می‌کند که متخصصان سئو در آنجا برنده تجارت با زمین هستند، "ما رتبه بندی شماره 1 را تضمین می‌کنیم."

آنها نه تنها آنجا هستند، بلکه مردم نیز آنها را استخدام می‌کنند.

به این تبلیغ که هنگام جستجوی [شرکت‌های SEO] در Google نشان داده شد، نگاه کنید:

چیزی که آنها قرار نیست به شما بگویند این است که قرار است در صفحه 1 چه رتبه‌ای کسب کنند.

هر سئویی که ارزش اضطراب خود را داشته باشد، می‌تواند چیزی را در صفحه 1 رتبه بندی کند، صرف نظر از اینکه این امر باعث ایجاد ترافیک با کیفیت، درآمد یا منجر به سایت شما می‌شود.

این یک حقه متداول است که توسط آژانس‌ها و مشاوران بی وجدان استفاده می‌شود تا شما را وارد درب خانه کنند. هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می‌پردازیم:

 

آنها با شما تماس تلفنی می‌گیرند تا در مورد سایت خود صحبت کنید.

این کار با فریب دادن شما با تبلیغات فریبنده مانند موارد بالا، یک ممیزی رایگان که برای شما ارسال می‌کند، یا یک ایمیل طولانی در مورد اتفاقی که اخیراً با Google رخ داده است، انجام می‌شود و همیشه به عنوان چیزی که باید نگران آن باشید، قرار می‌دهند زیرا ما دیدیم. یک افت در سایت شما با استفاده از yadda-yadda-yadda اختصاصی آنها.

 

شما عصبانی می‌شوید و به آنها ضربه می‌زنید.

شما باید هر مشکلی را که به شما توضیح داده‌اند برطرف کنید، زیرا احتمالاً تمام نکات و نکات جستجوی ارگانیک را کاملاً درک نمی‌کنید و فقط می‌خواهید کسی آن را مدیریت کند.

 

کار شروع می‌شود.

در عرض چند هفته می‌بینید که چند کلمه کلیدی به صفحه 1 می‌روند، که ادعای آنها در تضمین نتایج صفحه 1 را برآورده می‌کند. شما هیجان زده هستید. نمی‌توانید باور کنید که قبلاً با این افراد کار نکرده اید و نمی‌توانید منتظر بمانید تا کسب و کار شروع به کار کند.

 

چند ماه به جلو حرکت کنید.

رتبه بندی‌ها همچنان ادامه دارد، اما هیچ کسب و کار جدیدی این کار را نمی‌کند. بدون سرنخ جدید فقط رتبه بندی

 

آنها توضیح می‌دهند که سئو یک سوخت کند است.

شما هر هفته نتایج جدید صفحه 1 را مشاهده می‌کنید و از شما می‌خواهند که صبور باشید. با این حال، آنها هرگز واقعاً با شما درگیر نمی‌شوند تا همه چیز را توضیح دهند. همه اینها خبرهای خوبی از جانب آنهاست، همه چیز عالی پیش می‌رود، اما شما هیچ بازگشتی نمی‌بینید.

 

شما آن را دریافت کنید.

در نهایت، و معمولاً پس از شش ماه یا بیشتر از پرداخت این «خدمت»، شروع به جستجوی کلمات کلیدی می‌کنید که در آنها «برنده» هستید و متوجه می‌شوید که حجم جستجوی ماهانه‌ای ندارند و چندان مرتبط با کسب‌وکار شما نیستند. متوجه می‌شوید که به احتمال زیاد گول خورده‌اید، تماس بگیرید و پاسخ‌های غیرقابل قبولی دریافت کنید و روند لغو نامزدی خود را آغاز کنید.

 

کار شروع می‌شود.

در عرض چند هفته می‌بینید که چند کلمه کلیدی به صفحه 1 می‌روند، که ادعای آنها در تضمین نتایج صفحه 1 را برآورده می‌کند. شما هیجان زده هستید. نمی‌توانید باور کنید که قبلاً با این افراد کار نکرده اید و نمی‌توانید منتظر بمانید تا کسب و کار شروع به کار کند.

 

چند ماه به جلو حرکت کنید.

رتبه بندی‌ها همچنان ادامه دارد، اما هیچ کسب و کار جدیدی این کار را نمی‌کند. بدون سرنخ جدید فقط رتبه بندی

 

آنها توضیح می‌دهند که سئو یک سوخت کند است.

شما هر هفته نتایج جدید صفحه 1 را مشاهده می‌کنید و از شما می‌خواهند که صبور باشید. با این حال، آنها هرگز واقعاً با شما درگیر نمی‌شوند تا همه چیز را توضیح دهند. همه اینها خبرهای خوبی از جانب آنهاست، همه چیز عالی پیش می‌رود، اما شما هیچ بازگشتی نمی‌بینید.

 

شما آن را دریافت کنید.

در نهایت، و معمولاً پس از شش ماه یا بیشتر از پرداخت این «خدمت»، شروع به جستجوی کلمات کلیدی می‌کنید که در آنها «برنده» هستید و متوجه می‌شوید که حجم جستجوی ماهانه‌ای ندارند و چندان مرتبط با کسب‌وکار شما نیستند. متوجه می‌شوید که به احتمال زیاد گول خورده‌اید، تماس بگیرید و پاسخ‌های غیرقابل قبولی دریافت کنید و روند لغو نامزدی خود را آغاز کنید.

 

3. آنها داستان خود را می‌گویند، نه شما را

صحبت از گزارش در مورد معیارها، یکی دیگر از نشانه‌های گویای آژانس/مشاور نه چندان درخشان این است که گزارش آنها همیشه داستان آنها را بازگو می‌کند و نه شما.

منظور من از آن این است که آنها همیشه آنچه را که درست بوده، در چه کاری عالی انجام داده اند و اینکه چرا باید در تمدید آینده به آنها بیشتر بپردازید را برجسته می‌کنند.

آنها هرگز در مورد اینکه چه اشتباهی رخ داده، چه چیزی جواب نداده است، یا درس‌هایی که برای موفقیت کمپین کنونی آموخته اند، صحبت نمی‌کنند، چیزی که گاهی مهمتر از خود پیروزی است.

فقط دانستن نیمی‌از داستان برای کسب و کار و تحصیلات شما مضر است.

با شفاف نبودن، آژانس یا مشاور شما آسیب بزرگی به شما وارد کرده است و به شما اجازه نمی‌دهد از اشتباهات خود درس بگیرید.

آژانس‌ها/مشاوران در این طرز فکر همیشه می‌ترسند که دقیقاً به شما بگویند که چه کاری انجام می‌دهند، زیرا نمی‌خواهند «فرمول مخفی» خود را که باعث می‌شود همه چیز کارساز باشد، از دست بدهند.

حقیقت این است که در بیشتر مواقع، این فرمول شامل آزمایش‌ها و گام‌های اشتباه بسیاری است که به کمپین اجازه می‌دهد به وضعیت فعلی خود برسد. دانستن آن برای همه افراد درگیر - نه فقط آنها - بسیار ارزشمند است.

درسی که در اینجا وجود دارد این است که مطمئن شوید در مورد چیزهایی که کار نکرد و همچنین چیزهایی که کارآمد هستند می‌شنوید. صرف نظر از اینکه از این موضوع خوشحال هستید یا خیر، باید کل تصویر را ببینید.

 

4. شراکت به عنوان معامله‌ای قرار می‌گیرد

همیشه مراقب باشید که یک آژانس/مشاور چگونه شما را معرفی می‌کند، زیرا در مورد نحوه عملکرد این رابطه صحبت می‌کند.

افرادی که می‌خواهند به شما کمک کنند به شما خواهند گفت که چگونه به شما کمک خواهند کرد.

افرادی که این کار را نمی‌کنند به شما می‌گویند که خدمات آنها چقدر هزینه دارد و جلسات ماهانه چگونه تشکیل می‌شود.

این تفاوت بین استخدام شریک و فروشنده است. یک شریک قرار است با شما حفاری کند، وقتی همه چیز خوب پیش نمی‌رود، با شما طوفان را پشت سر بگذارد و پیروزی‌ها را با شما به عنوان یک تیم جشن بگیرد.

یک فروشنده گزارش‌ها و صورت حساب را برای شما ارسال می‌کند.

اگر آژانس/مشاور وارد شود و یکی دو ساعتی را که از وقت خود به آنها اختصاص داده اید صرف کند و فقط در مورد عالی بودن آنها صحبت کند و هیچ بینشی در مورد آنچه می‌تواند برای شما انجام دهد ارائه نکند، احتمالاً این رابطه درست نخواهد شد. که پربار

در حالی که یک یا دو اسلاید لاف زدن اشکالی ندارد، همیشه باید به دنبال افرادی باشید که در مورد برند شما تحقیق کرده اند و چیزهای عملی ارائه می‌دهند که معتقدند می‌توانید با همدیگر با داده‌ها به انجام برسانید.

آنها کسانی هستند که به کسب و کار شما اهمیت می‌دهند و در حالی که آنها همچنان هر ماه یک صورتحساب برای شما ارسال می‌کنند، از پرداخت آن قدری ناراحت نخواهید شد.

درس اینجا این است که همیشه به دنبال یک شریک باشید، نه فقط یک فروشنده دیگر.

 

5. مطالعات موردی آنها منسوخ شده است

در مورد اسلایدهای لاف زدن، همیشه باید بپرسید که پروژه‌ها/نتایج مربوط به چه سالی هستند. یکی از بزرگ‌ترین بی‌عدالتی‌های جستجوی ارگانیک، مدت زمان استفاده افراد از مطالعات موردی است.

سئو هر روز تغییر می‌کند و در حالی که عالی است شما واقعاً در سال 2000 آن را از پارک Pets.com حذف کردید، این داستان واقعاً به من کمک نمی‌کند استعداد امروز شما را بسنجم.

درسی که در اینجا وجود دارد این است که همیشه کمی‌عمیق تر در آن بردها و زمانی که آنها اتفاق افتادند، کاوش کنید. با تغییر سئو به همان اندازه که تغییر می‌کند، حتی پروژه‌ای از چند سال پیش نمی‌تواند امروز ارتباطی داشته باشد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۳
بهزاد مرعشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی