وب کار

طراحی سایت و سئو

وب کار

طراحی سایت و سئو

علاقه مند به طراحی سایت و سئو
انتشار مقالات و بیان نکات روز در حوزه وب

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

به روز رسانی جدید الگوریتم گوگل با هدف بررسی محصول

دوشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۱، ۰۶:۲۰ ب.ظ

گوگل به‌روزرسانی الگوریتم بررسی محصول مارس 2022 را ارائه می‌کند و معیارهای جدیدی را به به‌روزرسانی‌های راه‌اندازی شده در سال گذشته اضافه می‌کند.

 

گوگل سومین به‌روزرسانی الگوریتم بررسی محصول را در نتایج جستجو راه‌اندازی می‌کند که برگرفته از به‌روزرسانی‌های بررسی محصول معرفی‌شده در سال گذشته است.

 

اولین به‌روزرسانی الگوریتم بررسی محصول، که برای پاداش دادن به محتوا با تحقیقات دست اول طراحی شده است، در آوریل 2021 فعال شد. دومین به‌روزرسانی بررسی محصول در دسامبر دنبال شد.

 

به‌روزرسانی امروز، تلاش‌های Google را برای ارائه بررسی‌های محصولات با کیفیت بالاتر در نتایج جستجو ادامه می‌دهد.

 

«امروز، به‌روزرسانی دیگری را راه‌اندازی می‌کنیم که بر اساس آن کار ساخته شده است تا توانایی ما در شناسایی بررسی‌های محصول با کیفیت بالا را افزایش دهد. این کار دریافت مشاوره خرید صحیح در مقابل کاربران و دادن پاداش به سازندگانی که جدیت مفید هستند را برای ما آسان‌تر می‌کند

 

گوگل می‌گوید عرضه این به‌روزرسانی چند هفته طول می‌کشد و احتمالاً بر رتبه‌بندی بررسی‌های محصولات انگلیسی زبان در بسیاری از سایت‌ها تأثیر خواهد گذاشت.

 

راهنمای جدید گوگل برای نوشتن نظرات محصول

با عرضه به‌روزرسانی الگوریتم محصول مارس 2022، Google دستورالعمل‌های جدیدی را برای نوشتن نظرات منتشر می‌کند تا اطمینان حاصل کند که آنها آستانه کیفیت موتور جستجو را برآورده می‌کنند.

 

Google توصیه می‌کند هنگام ایجاد نظرات محصول، معیارهای زیر را رعایت کنید:

 

شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت آن محصول با نسخه‌های قبلی

از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می‌شود

شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می‌دهد - مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می‌دهد.

محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می‌کند

 

راهنمای Google برای بررسی با چندین محصول

از زمان راه‌اندازی اولین به‌روزرسانی الگوریتم محصول، همیشه مشخص نیست که آیا این به‌روزرسانی برای بررسی‌های محصولات منحصر به فرد اعمال می‌شود یا بررسی‌هایی که حاوی فهرست‌هایی از چندین محصول هستند.

 

Google تأیید می‌کند که به‌روزرسانی‌های بررسی محصول برای فهرست‌های رتبه‌بندی و بررسی‌های مقایسه اعمال می‌شود.

 

"آره. به‌روزرسانی‌های بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال می‌شود. بهترین شیوه‌هایی که به اشتراک گذاشته ایم نیز اعمال می‌شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاه‌تر فهرست‌های رتبه‌بندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اصالت را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایش‌هایی که با محصول انجام داده‌اید، می‌تواند راه‌های خوبی برای انجام این کار باشد

 

اگر در حال نوشتن مروری بر چندین محصول با هدف توصیه کلی «بهترین» محصول هستید، Google راهنمایی‌های بیشتری دارد.

 

هنگامی که یک محصول را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای یک هدف خاص توصیه می‌کنید، حتماً اطلاعات زیر را در بررسی خود لحاظ کنید:

چیزی که محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند

چرا این محصول به ویژه برای هدف توصیه شده مناسب است؟

 

شواهد دست اول برای حمایت از ادعای شما

در نهایت، گوگل اضافه می‌کند که ایجاد نظرات به صورت جداگانه برای محصولات کاملاً خوب است، حتی اگر آنها در یک لیست رتبه بندی شده نیز بررسی شده باشند.

 

اگر تصمیم به ایجاد چندین بررسی دارید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی برای هر یک از آنها وجود دارد تا بتواند مستقل باشد. فقط همان نکاتی را که قبلاً بیان کرده اید تکرار نکنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۹
بهزاد مرعشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی